A BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. Compliance osztálya munkatársat keres
Compliance és minőségirányítási munkatárs
munkakörbe
Kik vagyunk mi?
Mi a BKM Nonprofit Zrt.-ben a fővárosunkért és annak lakóiért dolgozunk – nap mint nap. Jelen vagyunk a lakosok mindennapi életében; ellátjuk a köztisztasági, a távhőszolgáltatási, a kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint országos szinten nyújtunk kéményseprőipari szolgáltatásokat.
Csatlakozz hozzánk Budapest fejlődéséért!
Miért jó nálunk dolgozni?
- hosszú távú, biztos álláslehetőséget kínálunk, és azonnal kezdhetsz
- stabil, nagy múltú, ugyanakkor dinamikusan megújuló vállalati környezetet biztosítunk
- a jó teljesítményt anyagilag is elismerjük: negyedévente a teljesítményedtől függően pénzbeli juttatást kaphatsz
- a próbaidő lejártát követően személyre szabott cafeteria-csomagból válogathatsz évente bruttó 513.530 Ft összegben
- a betanulási időszakot követően heti 1 nap home office-ban is dolgozhatsz
- szakmai konferenciákon vehetsz részt
- kedvező feltételekkel üdülési lehetőséget biztosítunk a Társaság üdülőiben
- támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
Milyen feladatok várnak?
- közreműködés a BKM belső kontrollrendszerének működtetésében a 339/2019. (XII. 23.) Korm. rendelet előírásai szerint
- részvétel a társasági kockázatkezelési rendszer működtetésében és a kockázati nyilvántartás naprakészen tartásában
- közreműködés a BKM Integrált Irányítási Rendszerének (ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001) működtetésében és fejlesztésében, valamint az EMAS hitelesítés fenntartásában
- részvétel az üzletmenet-folytonossági tervek (BCP) és üzleti hatáselemzések (BIA) elkészítésében, tesztelésében és felülvizsgálatában
- részvétel belső auditokban, vezetőségi átvizsgálásokban és tanúsítási felkészülésben
- közreműködés a compliance (megfelelési) feladatok ellátásában, különös tekintettel a jogszabályi, szabványi és belső előírások követésére
Mit várunk a munkakör betöltéséhez?
- erkölcsi bizonyítványt
- felsőfokú végzettséget (gazdasági, jogi vagy mérnöki)
- legalább 1 év releváns szakmai tapasztalatot compliance, minőségirányítás, kockázatkezelés vagy belső ellenőrzés területén
Előnyt jelent a kiválasztás során:
- belső kontrollrendszer működtetésében szerzett tapasztalat
- belső auditori végzettség
- EMAS követelmények ismerete
- ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001 szabványok ismerete
- kockázatkezelési vagy üzletmenet-folytonossági tapasztalat
Ha tetszett az álláshirdetés, várjuk jelentkezésedet!